Vispārīgie bieži uzdotie jautājumi

Vai jums ir jautājumi par NIVEA lietotāja kontu un profilu?

Šeit jūs atradīsiet atbildes

1. Kādas priekšrocības ir NIVEA konta lietotājiem? 
NIVEA lietotāja konts nodrošina ātru un vienkāršu piekļuvi visiem vietnes piedāvājumiem. Reģistrēšanās ir bez maksas, un netiek piemērotas nekādas papildmaksas. Piesakoties vietnē, izmantojot NIVEA lietotāja kontu, jums būs vieglāk piedalīties konkursos, iesniegt iecienītāko kosmētisko līdzekļu novērtējumus un izmantot citas individuālās funkcijas mūsu vietnē.

2. Kā var reģistrēties NIVEA vietnē? 
Jūs varat izveidot bezmaksas NIVEA lietotāja kontu jebkurā laikā. Lai to izdarītu, noklikšķiniet uz cilnes „Pieteikties” un izvēlieties iespēju „Reģistrēties”. Pēc tam aizpildiet reģistrācijas veidlapu. Pēc reģistrēšanās mēs jums nosūtīsim e-pastu, lai verificētu jūsu e-pasta adresi, kuru izmantojāt, lai reģistrētos. Tas saturēs saiti, ar kuras palīdzību jūs varēsiet aktivēt savu NIVEA lietotāja kontu. Jūs varēsiet reģistrēties, arī veicot pirkumu mūsu veikalā, iesniedzot kosmētisko līdzekļu novērtējumus vai ja vēlaties kļūt par programmas MANA NIVEA dalībnieku(-ci).

3. Kā var pieteikties NIVEA vietnē? 
Noklikšķiniet uz cilnes „Pieteikties”. Pēc tam atvērsies pieteikšanās veidlapa. Šeit jums ir jāievada NIVEA lietotāja pieteikšanās dati (e-pasta adrese un parole). Ja jums vēl nav NIVEA lietotāja konta, jūs varat izveidot savu lietotāja kontu jebkurā laikā.

4. Es jau esmu programmas MANA NIVEA dalībnieks(-ce), un man ir lietotāja konts. Vai es varu to izmantot? 
Jā, jūsu lietotāja konts programmā MANA NIVEA ir izmantojams NIVEA lietotāja konts, un jūs varat pieteikties tajā, izmantojot savu e-pasta adresi un paroli. Ja esat aizmirsis(-usi) savu paroli, jūs jebkurā laikā varat izveidot jaunu paroli.
 
5. Man jau ir NIVEA tiešsaistes veikala lietotāja konts. Vai es varu to izmantot? 

Jā, jūsu NIVEA tiešsaistes veikala lietotāja konts ir izmantojams NIVEA lietotāja konts, un jūs varat pieteikties tajā, izmantojot savu e-pasta adresi un paroli. Ja iepriekš pieteicāties, izmantojot savu personīgo lietotājvārdu, tagad, lūdzu, izmantojiet savu e-pasta adresi. Ja esat aizmirsis(-usi) savu paroli, jūs jebkurā laikā varat izveidot jaunu paroli.

6. Kur es varu mainīt e-pasta vai pasta adresi, ko esmu norādījis(-usi) tiešsaistes veikalā? 
Noklikšķiniet uz cilnes „Pieteikties” un piesakieties savā NIVEA lietotāja kontā. Atvērsies sadaļa „Mans konts”. E-pasta adresi var mainīt izvēlnē „Profils”, savukārt pasta adresi(-es) – izvēlnē „Adrešu grāmata”. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mainot e-pasta adresi, mainās arī jūsu NIVEA konta lietotājvārds.

7. Ko darīt, ja esmu aizmirsis(-usi) savu paroli? 
Ja esat aizmirsis(-usi) savu paroli, vienkārši noklikšķiniet uz cilnes „Pieteikties” un pēc tam uz norādes „Aizmirsu paroli”. Pēc e-pasta adreses ievades jums nosūtīs verifikācijas e-pasta ziņojumu. Tas saturēs saiti, kuru atverot, jūs nonāksiet jaunās paroles iestatīšanas lapā.

8. Vai mana personas informācija ir drošībā? 
Jā, jūsu personas dati ir drošībā. Jūs varat izlasīt informāciju par personas datu vākšanas un uzglabāšanas veidiem, izmantošanu un mērķiem mūsu datu privātuma aizsardzības noteikumos.

9. Ko NIVEA biļetens var man piedāvāt? 
Abonējot NIVEA biļetenu, jūs saņemsiet ekskluzīvu informāciju par kosmētisko līdzekļu jaunumiem mūsu tiešsaistes veikalā, interesantiem pasākumiem un NIVEA konkursiem, kā arī jaunumus par ādas kopšanas jomā.

Vai jums ir vēl kādi jautājumi?

Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot mūsu tiešsaistes saziņas veidlapu.